חוות דעת בית משפט

חוות דעת לבית משפט מוגשת כאשר יש צורך להוכיח טענה הכרוכה במומחיות והבנה בתחום מסוים. בתחום המקרקעין, חוות הדעת מוגשת בשל מספר רב של סיבות, בהתאם למומחיות שמאי המקרקעין. הסיבות הנפוצות הן:

  • הוכחת שווי נכס
  • תביעות לדמי שכירות ראויים
  • תביעות לפירוק שותפות
  • תביעות פיצויים
  • הפקעות שטח

חשיבות חוות דעת מקצועית
מטרתה העיקרית של חוות דעת היא לגרום לבית המשפט לאמץ את מסקנותיה במסגרת הדיון המשפטי, לכן שומת מקרקעין רגילה אינה מספיקה שכן על מנת שבית המשפט יוכל לאמץ את חוות הדעת יש להוכיח כי היא נתנה על ידי מומחה מקרקעין. מסמך חוות הדעת צריך להיכתב בצורה המקצועית והיסודית ביותר, תוך שכלול כל הגורמים הרלוונטיים והצגתם בצורה מסודרת לטובת מגיש התביעה. בית המשפט מייחס חשיבות רבה לחוות הדעת ולאופן הגשתה, לכן חשיבותה של עריכת חוות דעת משובחת היא קריטית.

כלל השירות
שירות הגשת חוות הדעת של משרדנו כולל ליווי צמוד משלב בחינת פרטי המקרה ואופי התביעה, שכלול הנתונים והפקת חוות דעת מקצועית ומפורטת. השירות כולל גם ייצוג בבית המשפט במקרה הצורך והגנה על חוות הדעת בדיון המשפטי. לעיתים נראה כי תהליך התביעה מסובך וכולל התעסקות עם בירוקרטיה מרובה, לכן ליווי של משרד מנוסה הוא הכרחי ויכול להבטיח תוצאות טובות יותר בהצלחת התביעה.

ברק דאלי – ניסיון והצלחה מוכחת
למשרדי ניסיון עשיר בהגשת חוות דעת משפטיות. תהלך העבודה שלנו מסודר ומבטיח תוצאה מקצועית ויסודית. בנוסף, באמתחתנו עבר של ייצוג של לקוחות רבים בדיונים בבית המשפט ואחוז הצלחות גבוה. השירות שמציע המשרד הוא ברמה הגבוהה ביותר תוך ליווי צמוד של הלקוח, התחשבות בכל צרכיו וחתירה להשגת המטרה לשמה הוגשה חוות הדעת.